reklama

Ako ma na bratislavskej župe nachytali mnou nastavené pravidlá. A presne tak to má byť!

Niekedy spôsob riešenia tých najmenších vecí poukazuje na riešenie veľkých...a takmer vždy neriešené malé veci znamenajú neporiadok aj v tých veľkých.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď sme spolu so županom Jurajom Drobom prišli na konci roku 2017 na Bratislavskú župu, našli sme kadečo. Okrem iného aj neskutočný neporiadok v mobilných telefónoch a tabletoch. Kupovali, „strácali“ a „rozbíjali sa“ desiatky kusov ročne. Náhodou sa to týkalo len vtedajšieho top manažmentu a zásadne len najnovších modelov Apple. 

Bolo treba urobiť poriadok a nastaviť pravidlá – napočudovanie sa zrazu nejaké mobily či iné zariadenia zázračne našli, niektoré sa zázračne opravili a ďalšie skončili dohodou o uznaní dlhu a zaplatením približne 10 000€ na účet BSK.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nastavili sme nové pravidlá (ktoré navyše jasne vyžaduje zákon), zabezpečili sme ich dodržiavanie a čuduj sa svete, celý rok župa nemusela kúpiť ani jediný mobil. Súčasťou pravidiel je aj benevolencia pri prvom poškodení telefónu, čo sa samozrejme môže stať.

Takto sa vyriešil jednoduchý problém. A vyriešili sme aj veľa iných, zložitejších...ale nie o tom som chcel. Medzitým po Eurovoľbách som sa stal poslancom NR SR (ako náhradník Lucie Ďuriš Nicholsonovej a samozrejme som odišiel z pozície riaditeľa úradu BSK.

Dnes, mnou nastavené pravidlá, dobehli mňa – A VEĽMI SA TOMU TEŠÍM. Pád dní pre koncom môjho pôsobenia na župe mi spadol mobil a bolo potrebné vymeniť displej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Práve mi prišlo z BSK vyrozumenie, že som povinný zaplatiť časť ceny opravy, čo veľmi rád urobím. Presne takto to má byť – pravidlá majú platiť pre všetkých a najviac musia platiť práve pre šéfstvo. Vždy je potrebné začínať od seba, len tak dokážeme nastaviť nové pravidlá a novú kultúru.

Prosím berte tento príklad len ako jeden čriepok v mozaike, nie ako poukázanie na zásadné výsledky práce...toto je fakt len kvapka. Ale kvapky napĺňajú rieky a jazerá.

Volám sa Marián Viskupič a kandidujem do NR SR za SaS ako kandidát č. 13.

Uznanie dlhu a dohoda o spôsobe náhrady škody
Uznanie dlhu a dohoda o spôsobe náhrady škody (zdroj: Marián Viskupič)
Dohoda a spôsobe náhrady škody
Dohoda a spôsobe náhrady škody (zdroj: Marián Viskupič)
Marián Viskupič

Marián Viskupič

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  465x

Radšej pracujem, ako rozprávam. Pri riešení problémov preferujem jednoduché riešenia, jasné a zrozumiteľné pre všetkých.Pre úplnosť: som zakladajúci člen strany SaS, Trnavský krajský predseda, župný poslanec v TTSK a poslanec NR SR, predseda Výboru pre financie a rozpočet. Ale tiež milujúci manžel a otec 2 detí. Práve im sa chcem raz pozrieť do očí a povedať, že som urobil maximum, aby sa na Slovensku oplatilo pracovať a žiť. U Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu